Tuesday, February 22, 2011

FILEM AZURA 2011



Shahz Jaszle, 23, bakal bergandingan dengan Lofa sebagai Zack, anak orang kaya yang jatuh hati terhadap Azura, gadis daripada latar belakang keluarga sederhana.

Jika Azura versi asal, Zack dikenali sebagai Mat Motor, namun Aziz memberi sedikit kelainan apabila versi baru, Zack memilih paintball sebagai hobi, lalu dia jatuh cinta pandang pertama terhadap Azura yang hanya bekerja sebagai petugas kaunter di sebuah pusat paintball bukan lagi pelajar sekolah menengah yang membantu ibu saudaranya di restoran.

Difahamkan, Aziz sedang berusaha mendapatkan khidmat penyanyi, komposer dan penerbit album terkenal, M Nasir sebagai bapa Zack, manakala pengarah dan pelakon hebat, Erma Fatima menjadi ibu saudara Azura. Sementara itu, lagu hit filem Azura, Sandarkan Pada Kenangan dan Azura akan dikekalkan dalam filem ini apabila M Nasir menyusun semula lagu berkenaan.

Zack membawa Azura bertemu bapanya di Paris, namun niatnya untuk mengahwini Azura ditentang bapanya dengan alasan Zack masih mentah dan belum mampu berdikari. Namun, dengan bantuan nenek Zack (lakonan Afida S), Zack dan Azura kahwin lari ke London. Sejurus selepas perkahwinan yang tidak mendapat restu itu, bapa Zack menghentikan segala bantuan kewangan terhadapnya, lalu dia pulang ke Malaysia dan belajar hidup berdikari di sisi Azura.




No comments:

Post a Comment