Saturday, May 8, 2010

Novel Saya -Buku Prima



Seribu Rindu Untukmu
SHAHRIAH ABDULLAH

Maya seorang wanita berjiwa lembut tetapi tegas di luaran. Tidak pernah sekali pun seumur hidup mengenali apa itu cinta, walaupun cinta monyet! Selama 25 tahun Maya memegang prinsip 'cinta tidak perlu di cari kerana cinta akan datang sendiri' kerana prinsip itulah Maya tidak pernah berminat atau teruja untuk mengejar atau belajar apa itu erti cinta







Castle Cinta Deaday
INDAH HAIRANI

Bahasa Melayu
Papa mengajarnya menjalani kehidupan seperti remaja lelaki manakala mama pula menginginkan dia menjadi gadis sejati. Memenuhi kehendak mama dan papa membuat dia pening kepala apatah lagi kehadiran dua lelaki di hati.







Segalanya Kuterima
ROSA NUR IMANI

Mereka dilahirkan dari rahim yang sama. Namun Zara tidak pernah menyukai ataupun menyayangi adiknya, Zarina. Kehadiran Iskandar di sisi Zarina membuatkan Zara cemburu. Dia ingin menakluki Iskandar hanya kerana lelaki itu dicintai oleh adiknya. Cinta yang tersungkur di tengah jalan membuatkan hati Zarina kecewa.



Gerimis Kasih
ATHIRAH NATASHA

Bahasa Melayu
Hubungan Haziq dan Suhaila berantakan kerana tiada zuriat.
Haziq and Suhaila face problems in their relationship because they are childless.



Keranamu
SARINA MAT SOM

Kerana kuasa dan harta keluarga, Sofea dan Irfan terpaksa dikahwinkan.
Because of wealth and family, Sofea and Irfan are forced into marriage



Najla dipaksa kahwin dengan Herman, sedangkan cintanya untuk Khairy.
Najla was forced to mary Herman but she really loves Khairy.







Cinta Najla
SHAHRIAH ABDULLAH

Najla mengandung tetapi kandungannya yang berusia tujuh bulan tidak dapat diselamatkan. Suaminya menuduh Najla membunuh anak mereka. Apa kisah di sebalik kejadian itu?
Najla miscarried her baby in the seventh month and was accused of her deliberately causing the miscarriage by her husband.

No comments:

Post a Comment